keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Tänään on keskiviikko, minä olen koko päivän elänyt tiistaissa, huokaus! Aamulla nukuin pommiin, onneksi koira hyppäsi niskaan ja katsoin kelloa, damn...pihalle oli kerääntynyt miljardeja lumihiutaleita luoden 15 cm lumihangen ja silloin alkoi paniikki. Fysioterapeutti klo 8, aikaa suihkuun sun muuhun 30 min., juosten ympäri huushollia ja huutelemaan poikaparka ylös putsaamaan autoja...siis jos nyt edes pääsee edes pihalta pois lumivallien yli. Miksi ei voinut sitten illalla ennakoida lumentuloa ja niin edelleen. Koska olen minä ;)

Ehdin kuitenkin kaiken tänään tehdä ajallaan, rimaa hipoen, mutta kuitenkin. Inhoan kiirettä, ja kuitenkin olen parhaimmillani pienessä kiireessä ja paineen alla. Skitsoa, eikö?  Kotiin palatessani pikkuinen älyn jättiläinen nimeltä Elsa, oli tehnyt kumisaappaistani retrot: varsien yläosat oli revelty ja silputtu. Kun näytin koirille saapasta ja kysyin, mikäs tämä juttu on, alkoi mummoeläin (Nana) liehitellä ja melkein osoitti Elsaan päin tassullaan sanoen:toi se oli, en minä, hähhää kakara :D
 Siispä...ennen pihakolaamisoperaatiota piti kerätä kuminpalat eteisestä suippokorvien riehakkaalla avustuksella. Piparinleipominen jäi tältä päivältä, ei jaksa enää!





Tässä mallia uudesta muotivillityksestä, jonka aion maailmalle esitellä kevään muotimessuilla!



maanantai 10. joulukuuta 2012






Kaikenlaisia sokerihuurrettuja kasveja pelloilta löytääkin :) Uuden kameran kokeiluja olen tehnyt koko viime viikon ja viikonlopun, nappuloita ja säätöjä löytyy joka lähtöön, ihan huippaa välillä.

Tänään kävin kameraliikkeessä oikein kysymässä neuvoa, kun tuntui, etten keksi miten saisin liikkuvasta mallista kuvat tarkaksi. Vanhan kameran metkut kun eivät päteneet uuteen erimerkkiseen masiinaan. Käyttöohjekin tuntuu kuluvan silmissä, kun sitä oikein ahkerasti plaraa.

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Kovan työn tulos :) sain blogin jonkinlaiseen kuosiin. Tämä on aivan uusi maailma minulle, joten varmaankin muutoksia tulee vielä paljon. Mutta jostainhan sitä on aloitettava, eikö?