torstai 10. tammikuuta 2013

Niin se aika kuluu, enkä ole ehtinyt kirjoittelemaankaan. Joulu meni mukavasti koko suvun voimalla, kivaa oli, mutta väsy iski kaiken jälkeen :) Kuvia tietysti tuli otettua paljon, koirat ja lapset yhes koos.

Veljenpoika keksi uuden tavan "kelkkailla" Möhköfantin kanssa (Rocky siis), koira vetää luun kanssa poikaa pitkin pihaa ja pojalla maailman parasta aikaa...kyllä ne vaan osaa nuo meidän elukat, vaikkei ole poikakoira pienten kanssa ennen ollutkaan. Suskoiratkin kihnasivat lasten kyljessä koko ajan. On meillä hienoja ja kilttejä elukoita !!!

Jostain syystä tekniikka ei anna minun ladata kuvia mukaan, mutta laitan ne sitten myöhemmin :D eläköön tietotekniikka.