Kaikenlaisia sokerihuurrettuja kasveja pelloilta löytääkin :) Uuden kameran kokeiluja olen tehnyt koko viime viikon ja viikonlopun, nappuloita ja säätöjä löytyy joka lähtöön, ihan huippaa välillä.
Tänään kävin kameraliikkeessä oikein kysymässä neuvoa, kun tuntui, etten keksi miten saisin liikkuvasta mallista kuvat tarkaksi. Vanhan kameran metkut kun eivät päteneet uuteen erimerkkiseen masiinaan. Käyttöohjekin tuntuu kuluvan silmissä, kun sitä oikein ahkerasti plaraa.

No saitko apua?!
VastaaPoistaJoo, apua tuli :) Siinä ihmetteli Jarikin, että onpas masiinassa säätöjä...tunsin hieman helpotusta ;)
Poista